keskiviikko 9. lokakuuta 2013

Hauska yhteensattuma


Eikö se oo niin, että ihminen hankkii lähelleen
sitä väriä mitä kullonki tarvii.? 
Eilen iltapalla huomattiin hauska yhteensattuma. 
Yksi oli hamstrannut annokseen paljon vihreää,
toinen keltaista ja kolmas molempia värejä. 
Kukaan ei ollut iltapalaa laittaessa tietoisesti miettinyt, 
että mitäs väriä söis. :)


Kupitki oli sattunu sävy sävyyn.







Tännään on ollu tosi kiva päivä.
Mieliki on ollu yllättävän tasanen, ihanaa. :) 

Eilen olin kuulemasa 
ihan oikiaa asiaa aiheesta naisen elämä, hormoonit ja hermot.
Oli kyllä mielenkiintosta kuultavaa. 
Sielä sanottiin ettei tarvi luulla olevan tulosa hulluksi,
jos mieli on päivän aikana sitä ja kohta tuota ja vielä sitä. 
Kyllä oli mukava kuulla. :D  

Ihmettelin aamulla miten voi 
huonosti nukutun ja lyhyen yön jälkeen olla näin hyvä aamu.!
Ja se jouluinen olo iski taas aamun hämärässä touhutessa..
Sytytin kynttilät, siivosin keittiön, söin rauhassa aamupalaa ja kuuntelin Ylen Puhetta.
Vappaa päivien ihanuutta.

Päivällä sain ihania ystäviä kylään, 
kaksi isompaa ja kaksi pienempää.




Nyt suuntaan lenkille ihanaan seuraan.

Lepposaa keskiviikkoiltaa kaikille! 


Ps.Mua huvittaa, että yleensä kirjotan niiin murteella, mutta tänne oon kirjottanu melekeen kirjakielellä. Hih!



2 kommenttia:

  1. Vuodenajat vaikuttaa myös väreihin, vaikkei tietoisesti ajattelisi. Huomasin ostavani kirpparilta ruskehtavia ruskan sävyjä, vauvalle oliivinvihreää ym. Keväällä miellyttää turkoosi ja pinkki, vaikkei sitä erityisesti ajattele. Mutta hyvä vaan, tulee nautittua mahdollisimman monesta väristä :)

    Veljesi myös kirjoittaa muuten aina murteella. Mua se huvittaa, koska en osaa ollenkaan kirjoittaa murteella, mua mulla mulle jne. -sanoja lukuunottamatta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ne vaikuttaa! Tänä syksynä oon myös tajunnu kunnolla, että syksy aiheuttaa myös mulle, joka oon aiemmin sanonu ettei syksy mua väsytä, monenlaisia tunnevaihteluita ja väsymystä. Nyt siis väreistä voimaa, nyt mua miellyttää maanläheiset ja romskut värit. :)

      Se on jännää. Paljo kuulen siitä, että kirjotanki niin murteella. Osa ei muka ossaa vaikka muuten murteella puhhuu.

      Poista

Ilahdun kommentistasi, kiitos jo etukäteen! ♥