torstai 23. tammikuuta 2014

23.1


Voi että miten kukat piristää ja niistä niin tykkään!
Pikkusisko toi viime viikolla neilikoita. 
Joka kerta ku meen keittiö-olkkariin, ensimmäiseksi etin katseella nuo ihanuuet.







Vaikka oon nykyään ottanu käyttöön mietiseittemänkertaaennenkuostat -menetelmän,
kaikkia se ei karsi pois. Ja ihan hyvähän se on niin. Tuo yllä oleva ihanuus ois muuten 
jonku muun kotona nyt. 
Kaikenlisäksi ihana myyjä anto alennusta, vaikka lähtöhintakaa ei päätä huimannu.   
Tuosta mun menetelmästä sen verran, että se toimii välillä paremmin ja välillä huonommin..
Nykyään toiminta on ollu parempaa, onneksi.Yritän miettiä tarvinko oikeesti, onko paikkaa/käyttöä, 
hinta-laatusuhde ja onko ohimenevä tykästys vaiko eikö.




Pakkanen on vieläki suhteellisen hyvisä lukemisa.
Ehkä ihan näin paljoa en toivos mittarin näyttävän koko loppu talvia.
Nautitaan kuiteski nyt, että on lunta ja valoa, pakkastaki.
Asenne ja varustus kysymyshän se on, pakkasen sieto siis!   
Salaa oon tyytyväinen viime talven työmatkan lyhennyttyä nykyseen,
vaikkaki viime talvena en osannu toisin aatella eikä matka haitannu.
 Ja tiiän, että lumen sulettua toivon työmatkan taas pidentyvän. :)




Mun Pappa on saanu synttärilahjaksi maailman ihanimman lahjan, oman lapsen, mun äitin. 
Äitille vielä tätäki kautta niin niin lämpöset synttärionnittelut ja iso rutistus! ♥ 
Papan luo lähtee myös paljo rakkaita ajatuksia ja postin kautta on onnittelut matkalla. ♥ 


Mukavaa loppuviikkoa kaikille!   


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun kommentistasi, kiitos jo etukäteen! ♥