perjantai 10. tammikuuta 2014

Mun juttuja


Mää en tänä vuonna tehny virallisia uuen vuojen luppauksia, mutta kovasti silti oon 
miettiny ja pohtinu mitä haluaisin tehä ja saaha tältä vuojelta.

 2014 kuulostaa ihan mulle sopivalta ja tästä vuojesta ei voi ku tulla hyvä, hi hii.
Vuosinumero on jo melkee mun synttäripäivän näkönen ja koko päivämäärä on aika hienon kuulonen, hih.  




Jos vähä enemmän tosissaan ollaan, niin tän vuojen toivon tuovan mulle terveitä päiviä paljo paljo enemmän,
ku viimeset pari vuotta on tuonu.

Jos en sairasta yhtä paljo ku aiemmin, se tarkottaa sitä, että pääsen vihdoinki nostamaan kuntoa ja uusia haaveita kohti liikunnassa ja auttaa se muissaki asioissa.
Liikkuminen on ollu mulle jo pitkään henkireikä. Vaikka tänä vuonna haluaisin koventaa paukkuja,
tärkeintä liikunnassa on siitä tuleva energia ja tunne sekä tottakai sen terveellisyys.
Liikun suurimmaksi osaksi yksin, lemppari lajit onki aika yksilö painotteisia.


Asics-kengät on parhaat ikinä, mun mielestä!!

Mulle, joka en malttais pysyä lenkkipoluilta
pois sillon ku pitäs, sykemittari on tullu tarpeeseen.
Yllättävän hyvin tunnen kehossa millon pitäs levähtää, mutta ku en meinaa uskoa tunnetta. Onneksi mittarista voin seurata sykkeitä ja aikoja,
numeroiden ollesa olon lisäksi vinksin vonksin, maltan levähtää paremmin.

Peukut pystyyn ja uskotaan, että tää vuosi on terveitä päiviä pullollaan ja liikunnan ilon tuovan sulle ja mulle 
huippuja hetkiä!




Kaikki ajallaan, mutta toivon kovasti, että tänä vuonna opiskelusuunnitelmat mennee etteenpäin.
Työelämään, ennen opiskelun alottamista, kaipaisin uusia haasteita ja jonkulaisia muutoksia.

Tänä vuonna jatkuu myös löysää pipoa -projekti. Se on kuulkaa hyvä projekti!
Ei voi elämän joka osa-alueella olla rima hirmu korkialla eikä asioiden suorittaminen oo kellekään hyväksi.
Niistä jos pääsen joskus kokonaan irti, järjestän isot kekkerit!




Aion myös opetella entistä paremmin elämään hetkessä ja olemaan tyytyväinen siiihen mitä mulla on.
En halua ellää niin, että koko ajan ootan jotaki ja käsillä olevat hetket vaan luisuu ohi.

Jos pystyn elämään hetkessä, nään entistä tarkemmin pieniä mukavia ja hyviä asioita. 




Tärkeidein ihmisten ja kummilasten kans toivon saavan viettää monia ihania hetkiä.

Toivon muutenkin saavan hauskoja, aitoja ja mukavia kohtaamisia ihmisten kans.

Uudet ihmiset ja heihin tutustuminen tuo aina uusia näkökulmia ja piristää!




Valokuvaamisen into on nyt suuri, haluaisin kovasti oppia uusia ideoita ja vinkkejä kuvaamiseen.
Ja tietenki niitä valokuvia on mukava saaha talteen tärkeistä hetkistä.

Mukavat reissut, lämmin kesä, onnistumisen tunteet, ittesä voittaminen, yllätykset ja päähänpistot kuuluu
karkkina kakun päälle.




 Tähän juttuun oli pakko kerätä viime kesän kuvia.:)


Näillä ajatuksilla toivotan mukavaa ja valoisaa viikonloppua! 


4 kommenttia:

  1. Mukava blogi sinulla! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, mukava kuulla! :) Tervetuloa seurailemaan juttuja!

      Poista
  2. tiiäkkö,oot niin "mun tyyppinen" persoona kirjoitusten perusteella,ett oispa kiva tutustua livenä...Ja näistä kuvista aistin samaa ihanaa nuoruutta mitä itte oon eläny 20v sitte :)
    mukavaa,antoisaa vuotta 2014,heinäkuussa kutsuu yppäri? :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Maailma on niin pieni, et tiiä vaikka joskus törmättäis. :-)
      Se on hauskaa ku voi pelkästään kirjotusten ja kuvien kautta nähä, nopiastiki, tuttuja piirteitä ja tuntua muutenkin tutulta. :)

      Poista

Ilahdun kommentistasi, kiitos jo etukäteen! ♥