sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

Ällöä vai ei












Viikonloppuna kävin lasten kans niin hupasen keskustelun naimisiin menosta.  

"Aiokko sää oikeen koskaa mennä naimisiin?"
Minä: "No aion, jos löytyy sopiva mies, josta vois tykätä niin paljo."
"No nii, mutta sen pittää rakastaa kans sua, ei se onnistu, että sää vaan tykkäät."
Minä olin sujuvasti sammaa mieltä.
"No jos sää näät semmosen miehen, nii pittääkö sitte mennä juttelemmaan?"

8-vuotias tyttö oli sitä mieltä, että hänen luokan pojat ja kaikki pojat, muka sannoo, ettei
ne mee naimisiin ja kuitenki sitte mennee. "Ne muka sannoo, että se on ällöä. No eihän siinä mittään ällöä oo!"
Tuosta mää oon ihan sammaa mieltä! :)


Työviikko on taas ihan nurkan takana.
Roppakaupalla hyvää mieltä tulevaan viikkoon! 


Ps. Oon lukenu jostaki, että hyvä bloggaaja ei laita samasta asiasta kymmentä kuvaa,
vaan korkeintaan kolme.Yhen kohteesta, toisen yksityiskohasta ja viimeisen kohteen ympäristöstä.
Mää laitan kuvat oman olon mukkaan, enkä ees muista aatella tuommosia hienoisuus sääntöjä. Hih!



4 kommenttia:

  1. Kun rauhassa juttelee, lapset ovat mahdottoman ajattelevaisia juttukavereita! <3

    Kuvaohjeista ei kannata stressaantua. Mä olen ruvennut käymään vanhoja kansioita läpi ja laittelen sieltä kuvia, kun en aina jaksa ottaa uusia ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on niin totta! ♥ Yritänki koko ajan opetella, että muistaisin olla aina oikiasti läsnä, jos juttelen lasten kans.

      En aio ottaa ressiä kuvaohjeista. ;) Mää kyllä tykkään kuvata mahottomasti ja kuvia tullee otettua lähes päivittäin, uusia ja ajankohtasia kuvia pitäs riittää. Mutta oonpa tainnu iteki käyttää vanhoja kuvia. :)

      Poista
  2. ihania ajatuksia pienillä :)

    VastaaPoista

Ilahdun kommentistasi, kiitos jo etukäteen! ♥