sunnuntai 8. kesäkuuta 2014

8.6


Heippa vaan kaikille! 
Siitä on niiiin pitkä aika, ku viimeksi oon naputellu tänne.
Mulla oli monta juttua ja ajatusta mielessä, mutta en kuitenkaa ossaa
tarttua niihin nyt. Mietin jo, että ossaanko ennää jatkaa ja turmeluski kävi ajan puutteen kans. 
Annoin asian olla ja mietin uuestaan, paljo on halua ja intoa jatkaa,
mutta nyt tarvin vaa hittaampaa tempoa ja ehkä erilaista jotaki erilaista näkökulmaa.




Toisaalta mun tekis mieli hihkua onnesta, niin monta oivallusta ja helpotusta on oman pään sisällä tapahtunu.
Toisaalta ajatukset ja kysymykset kiertää edelleen niin kovvaa kyytiä, ettei meinaa itekään pysyä peräsä.
Mutta kovin isoja askelia on otettu suuntaan ja toiseen!




 Erityisesti oon nyt onnellinen nii monesta ihanasta, helpottavasta ja yllättävästäki keskustelusta, 
joita oon käyny ystävien ja perheenjäsenten kesken. ♥  
Keskustelujen lisäksi noissa hetkissä on ollu paljo muutaki mukavaa. 
Ihana pysähtyminen ja irtautuminen arjesta, siskon perheen luona. 
Piristävä ja täydellinen piknik keskellä viikkoa. 
Kotikotona oleilua. 
Pitkä puhelu iltalenkillä. 
Ystävän kans vietetty pitkä ilta kahvihetkineen ja lenkkeineen.






Ja tämä kesä on ihan parasta!
Jätskiä enemmän ja vähemmän, kukkia, kesävaatteita ja kesäjuhlia. 
Pitkiä valosia iltoja, jollon ei meinaa malttaa mennä nukkumaan. 
Töisäki rennompaa otetta. 
Joka paikasa on nii kaunista. 
On ihania tuoksuja, lintujen lauluja, ilosia ihmisiä ja mitä kaikkia. 
Arvata saattaa, että tämä herkkis on ihan sydän sykkyrällä tuommosista asioista.
Aurinkoa ja lämpöä on onneksemme ollu.
Niin lämminta ja kostiaa välillä, että vaatteet liimautuu kiinni 
ihoon ja hiki valluu jo ennen, ku oot teheny mittää.

Mutta en valita, en sitte olleskaa!

Oon tajunnu, että oon kesäihminen! 

Ja tämä kesäihminen on lukenu tänä aamuna kesän ekan liirum laarum -kirjan 
ja kyllä teki hyvvää! Tiiättehän te tuommoset kirjat, ihan hömppää, jota on ylihelppo lukia
ja jota lukkee vaa kesällä ja aurinkolomalla tai tosi pahasa lomantarpeesa.



2 kommenttia:

  1. joskus se tekköö hyvvää,vähä miettiä asioita syvemmän kautta ja vaikka pittää taukoaki tähä kirjottamisee:) Mutt mä pyydän,älä lopeta ainakaan!Saan sun blogistas nii paljo lisä-virtaa omaan suurperheellisen mamman elämään,ettei sitä riitä sanat kertomaan:) iha oikiasti <3 Oon itteki pohjimmiltani herkkä immeinen,kaikki kesässä herkistää tavalla tahi toisella :) eikä kyyneleetkää oo iha vieras juttu,niin ilon kuin myös surun tms kyyneleet...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oot ihan oikiassa, aika tekkee hyvvää, monesa asiassa! :)
      Tiiäkkö, kiitos nuista sanoista! <3 Blogia en piä toisten ihmisten takia, mutta kyllä teiän lukijoitten palautteet ja ihanat sanat antaa itelle paljo, kiitos!
      Ja tällä hetkellä luppaan, en lopeta :)

      Poista

Ilahdun kommentistasi, kiitos jo etukäteen! ♥