maanantai 14. syyskuuta 2015

14. syyskuuta

 
 
 
 
 

Olen palannut Suomeen vähäksi aikaa.

Meillä oli veljeni liikuttavan ihanat häät. Niin rakas hääpari ja ihana juhla, vieläkin leijun häätunnelmissa. ♥

Olen saanut olla viikon "töissä". Voi että miten nautin. Tuntu tosi hyvältä pitkästä aikaa, että oli aikatauluja ja aikasia herätyksiä. Ite työ olikin niin lepposaa kuin lasten hoitoa.

Ihana kummipoikani täytti vuosia ja sain olla mukana synttäreitä juhlimassa.

Monta ihmistä olen nähnyt ja saanut vaihtaa kuulumisia. Erityisen tärkeitä hetkiä.

Olen istunut montaa iltaa tietokoneella ja selvitellyt asioita. Liput on ostettu takaisin Espanjaan ja muutto lähestyy.

Minulla on valoisia ajatuksia muutoksen suhteen tällä hetkellä, vaikkakin yhtä aikaa on haikeaa. Kaipaan jo asettumista ja jonkinlaista rytmiä elämään. Saan koko ajan enemmän ja enemmän kiinni siitä, että mille sitten siellä alan, kutkuttavaa. Toivon, että asiat menee kaikin puolin hyvin ja ilman suurempia murheita.

On ollu niin monta kaunista syyspäivää, että en pysy laskuissa mukana, mutta nauttinut olen!




 
 
Viikonlopun reissulta tallentui keltasia sävyjä ihanasta Oulusta.
 
Toivottavasti saadaan nauttia mahtavista syysilmoista edelleenkin!
 

 

5 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos! ♡ Syksyn valo ja värit saa kuvista aivan erityisen kauniita!

      Poista
  2. Valoisaa syksyä sinulle! ❤

    VastaaPoista
  3. Valoisaa syksyä sinulle! ❤

    VastaaPoista

Ilahdun kommentistasi, kiitos jo etukäteen! ♥